Hoppa till sidans innehåll

Fysträning med Sediq


Ett varierat pass med boxningsteknik, kondition, koordination och många andra roliga övningar.

Välkommen till passet med Sediq!

Boka dig HÄR. 

 

 Boxningsteknik och kondition. Ett varierande träningspass som passar alla.

Hela passet präglas av konstant rörelse och tempoväxlingar. Man börjar oftast ett träningspass med en uppvärmning som baseras i löpning och där du värmer upp hela kroppen så väl som möjligt. Axlar, ben, mage, rygg och leder ska alla förberedas för träningen som kommer. 15 minuter minst med olika typer av övningar, varav de första 10 sker under löpningen.

Efter uppvärmningen så är det skuggboxningen som traditionellt tar plats. Skuggboxning är när du tränar teknik med dig själv. Känner på alla slag du kan. Under tre till fyra ronder (en rond är tre minuter, rondvilan är 1 minut). Det som gör detta ansträngande är att du ska hålla händerna högt samtidigt som du rör på dig med lätt böjda ben, sätter krav på axelstyrka och benmuskulaturen.

  

Uppdaterad: 28 AUG 2020 00:29 Skribent: Rollo
Epost: Adressen Gömd

 

KorpenSwish

 

 

 

 

 

 

Postadress:
Korpförening Haparanda - Korpen
C/O Nyström, Västra Esplanaden 7b lgh 1102
95337 Haparanda

Besöksadress:
Västra Esplanaden 45
95331 Haparanda

Kontakt:
Tel: +460705244358
E-post: info@korpenhaparanda...

Se all info